Мој професионални портфолио

portfolio

Лични подаци

  • Датум и место рођења: 26. 09. 1970, Кула
  • Е-mail: ljiljanakosovic70@gmail.com
  • Web:

Образовање

  • Заједничке средње основе 9. и 10 разред, Црвенка
  • Трећа београдска гимназија (1987-1989) - тада Осма београдска гимназија
  • Филолошки факултет у Београду, Департман за англистику  (дипломирала 1995. и стекла звање Професор енглеског језика и књижевности)

Испит за лиценцу

  • Положен стручни испит (1997)

Страни језици (ниво)

  • енглески језик 
  • немачки језик Б2

Информатичка писменост


  • MS Office (Word, Excel, Power Point, Publisher, OneNote)
  • Microsoft Office Picture Manager, 
  • Windows Movie Maker,  
  • Photoshop,
  • Internet (напредно_ коришћење различитих алата и сервиса за он-лајн комуникацију, израду веб-сајтова, веб-дизајн)
  • LMS (Moodle), 
  • Wiki
  • Microsoft Windows Live услуге, 
  • Mahara - систем за објављивање портфолија, 
  • ArtWeaver
  • веб-алати: Google, Prezi, Evernote, Diigo, Pearltees, Symbaloo, Crocodoc, Delicious, Weblist
  • Wordpress
  • Примена веб 2.0. алата у настави
  • Радно искуство

    • Oсновна школа "Вук Караџић" , Црвенка (од 2000. год. до данас)
  • Радно место: наставник енглеског језика
    • Средња еконопмска школа, Кула (од 1995. до 20.01.2000.) 
  • Радно место: професор енглеског језика
    • Судски преводилац од 2002. (претходно најмање три године рада на пословима превођења)
    • Положен испит за лиценцу

    • 21.04.1997. у Београду

    • Лична професионална филозофија

      • У данашње време када су информације лако доступне једним кликом на мобилном телефону или компјутеру,  није више потребно ићи у школу да би се училе чињенице и бројке. Мисију наставника схватам као настојање да надахну ученике да образовање схвате као предуслов за квалитетнији будући живот, лакше сналажење у модерном свету, те развијање сопствених потенцијала и скривених талената, као и боље упознавање себе.

        Верујем да је образовање индивидуaлно и јединствено искуство за сваког ученика. Како би ученици имали користи од онога што  им школа нуди, потребно је да сваки наставник у потпуности схвати колико је важан његов посао. Подучавање и педагошки рад је за мене стил живота, а не радно време, звоно које означава почетак и крај предавања. При сваком уласку у учионицу, трудим се да ученици немају осећај да су на бојном пољу на коме постоји напетост и страх у циљу преживљавања, или пак досада која  минуте претвара у сате. Најбоље се осећам када чујем коментар ученика: “Зар је већ готов час?”

        Академско учење мора почети мотивацијом и инспирацијом.  Ученици заслужују наставникову страст како према свом предмету, тако и према стицању знања и учењу уопште. Да би подстакао активно учење, наставник мора да покаже ентузијазам и верује у способности ученика и њихово напредовање, те да их поштује као личности и да их разуме.

        Изабравши  да постанем наставник, обавезала сам се да ћу себи и својим ученицима покушати да будем најбољи могући академски, лични и етички модел. Мој циљ је да обогаћујем своју каријеру као наставника остајући отвореног ума, континуирано пратећи новине у педагошкој пракси и у својој стручној области, сарађујући са другим наставницима и ученицима.