
Лични подаци
- Датум и место рођења: 26. 09. 1970, Кула
- Е-mail: ljiljanakosovic70@gmail.com
- Web:
Образовање
- Заједничке средње основе 9. и 10 разред, Црвенка
- Трећа београдска гимназија (1987-1989) - тада Осма београдска гимназија
- Филолошки факултет у Београду, Департман за англистику (дипломирала 1995. и стекла звање Професор енглеског језика и књижевности)
Испит за лиценцу
- Положен стручни испит (1997)
Страни језици (ниво)
- енглески језик
- немачки језик Б2
Информатичка писменост
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Publisher, OneNote)
- Microsoft Office Picture Manager,
- Windows Movie Maker,
- Photoshop,
- Internet (напредно_ коришћење различитих алата и сервиса за он-лајн комуникацију, израду веб-сајтова, веб-дизајн)
- LMS (Moodle),
- Wiki
- Microsoft Windows Live услуге,
- Mahara - систем за објављивање портфолија,
- ArtWeaver
- веб-алати: Google, Prezi, Evernote, Diigo, Pearltees, Symbaloo, Crocodoc, Delicious, Weblist
- Wordpress
- Примена веб 2.0. алата у настави
Радно искуство
- Oсновна школа "Вук Караџић" , Црвенка (од 2000. год. до данас)
- Радно место: наставник енглеског језика
- Средња еконопмска школа, Кула (од 1995. до 20.01.2000.)
- Радно место: професор енглеског језика
- Судски преводилац од 2002. (претходно најмање три године рада на пословима превођења)
Положен испит за лиценцу
- 21.04.1997. у Београду
Лична професионална филозофија
У данашње време када су информације лако доступне једним кликом на мобилном телефону или компјутеру, није више потребно ићи у школу да би се училе чињенице и бројке. Мисију наставника схватам као настојање да надахну ученике да образовање схвате као предуслов за квалитетнији будући живот, лакше сналажење у модерном свету, те развијање сопствених потенцијала и скривених талената, као и боље упознавање себе.
Верујем да је образовање индивидуaлно и јединствено искуство за сваког ученика. Како би ученици имали користи од онога што им школа нуди, потребно је да сваки наставник у потпуности схвати колико је важан његов посао. Подучавање и педагошки рад је за мене стил живота, а не радно време, звоно које означава почетак и крај предавања. При сваком уласку у учионицу, трудим се да ученици немају осећај да су на бојном пољу на коме постоји напетост и страх у циљу преживљавања, или пак досада која минуте претвара у сате. Најбоље се осећам када чујем коментар ученика: “Зар је већ готов час?”
Академско учење мора почети мотивацијом и инспирацијом. Ученици заслужују наставникову страст како према свом предмету, тако и према стицању знања и учењу уопште. Да би подстакао активно учење, наставник мора да покаже ентузијазам и верује у способности ученика и њихово напредовање, те да их поштује као личности и да их разуме.
Изабравши да постанем наставник, обавезала сам се да ћу себи и својим ученицима покушати да будем најбољи могући академски, лични и етички модел. Мој циљ је да обогаћујем своју каријеру као наставника остајући отвореног ума, континуирано пратећи новине у педагошкој пракси и у својој стручној области, сарађујући са другим наставницима и ученицима.